Bright Access Glasvezel voor ondernemers
Service en onderhoud
Service staat bij Bright Access voorop. Ga je verhuizen?
Geen probleem, dan verhuisd je verbinding met je mee!
Ondervind je problemen? Neem dan gerust contact met ons op.
Zodra de onderhoudswerkzaamheden bij ons bekend zijn, vind je dat hieronder.
Kom in contact
Verhuisplannen?
Een verhuizing van je bedrijf kost veel tijd en energie. Er moet vooral heel veel geregeld worden. Vaak begin je al ruim van te voren met het uitwerken van de verhuisplannen. Eén van de dingen die weleens vergeten wordt of waar té laat bij wordt stilgestaan is de verhuizing van je internetverbinding.
Ben je nog op zoek naar een nieuwe locatie voor je bedrijf?
Er zijn een flink aantal bedrijventerreinen die ontsloten zijn en voorzien van een glasvezelverbinding van Bright Access. Check welke bedrijventerreinen dat zijn. Wil je je vestigen op één van deze terreinen, dan kunnen wij daar zeer snel én voordelig glasvezel leveren.
Staat het terrein waar je je wilt vestigen er nog niet bij? Misschien binnenkort wel, de lijst groeit elke maand.
Wil je niet wachten neem dan contact met ons op. Op terreinen waar voldoende belangstelling is van ondernemers gaan wij direct aan de slag. Het betreft daarbij geen vraagbundeling, er is geen minimaal aantal deelnemers vereist.
Heb je al glasvezel op een Bright Access-terrein?
Indien je in de komende drie jaar gaat verhuizen dan hoeft dat geen belemmering te zijn om opnieuw te kiezen voor een glasvezelaansluiting van Bright Access. Je kunt namelijk gewoon je aansluiting mee verhuizen!
Is je nieuwe locatie niet gevestigd op een terrein/pand waar al glasvezel van Bright Access ligt, dan kun je kiezen voor een enkelvoudige glasvezelverbinding. Verhuis je naar een terrein waar al wél glasvezel van Bright Access ligt, dan zorgen wij ervoor dat je abonnement naadloos wordt overgezet. De facturering op de oude locatie stopt dan op het moment dat de aansluiting op de nieuwe locatie wordt opgeleverd.
In beide gevallen wordt er voor de nieuwe locatie wél eenmalig aansluitkosten in rekening gebracht.
Een andere mogelijkheid is om de nieuwe eigenaar of huurder op de oude locatie de daar aanwezige glasvezelaansluiting over te laten nemen. Dit kan zonder meerkosten.
Downloads

Bright Access het zakelijke glasvezelnetwerk in Nederland
Storingen en Werkzaamheden
Bekijk hier alle actuele storingen en gepland onderhoud
Actuele storingen:
06-06-2023 14:59 uur
Op dit moment ervaren wij een storing op ons netwerk in Biddinghuizen.
De verbinding is instabiel, waardoor de internetverbinding mogelijk kan wegvallen.
Het probleem is bekend en ligt bij een toeleverancier van ons netwerk.
Deze partij is het probleem op dit moment aan het onderzoeken en trachten deze zo snel mogelijk op te lossen.
Gepland onderhoud:
Er staat geen onderhoud gepland.
Ondervind je toch een storing?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Tip: vermeld hierbij de volgende drie zaken:
- Locatie van de storing
- Soort probleem of storing
- Tijdstip van de storing
Hoe meer je al aan ons verteld, hoe sneller wij je kunnen helpen.

Onze locatie
Capitool 10, 7521 PL
Enschede
Bel ons
(088) - 0450945

E-mail ons

Openingstijden
Maandag t/m vrijdag
8:30 uur - 17:00 uur