Bright Access glasvezel voor ondernemers

Storing en Onderhoud

Hier houden wij je op de hoogte over eventuele storingen en onderhoud op ons netwerk. 
Cloud-Bright-Access Glasvezel voor ondernemers

Storing:

19-2-2024 17:05 uur

De storing is opgelost, mocht u nog problemen ondervinden met de verbinding dan kunt u het beste uw modem herstarten.

19-2-2024 11:58 uur

Klanten die een verbinding afnemen via Eazit of Enreach ondervinden mogelijk problemen met de internet verbinding.

De technische mensen van deze partners zijn druk bezig de storing op te lossen.
Via onze site houden wij u op de hoogte.

Onderhoud:

Er is geen onderhoud gepland.

Ontbreekt jouw storing?

Heb je toch problemen, maar zie je hier geen storing staan? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zij helpen jou graag verder.

Tip: vermeld hierbij de volgende zaken:

  1. Locatie
  2. Soort probleem of storing
  3. Tijdstip van de storing

Hoe duidelijker de informatie en omschrijving van de storing, hoe sneller we de oorzaak kunnen vinden en de storing kunnen oplossen.

Ga naar de inhoud