Storing:
21-9-2023 10:45 uur Update Haarlem
De stroomvoorziening is hersteld, door de tijdelijke onderbrekingen kan het zijn dat u momenteel geen internetverbinding heeft, in dat geval raden wij u aan om uw modem te resetten.
Volg de onderstaande stappen:
3. Steek de stekker weer in en wacht tot het modem volledig is opgestart.
Dit zou uw verbinding moeten herstellen.
Team Bright Access
21-9-2023 9:15 uur Haarlem
Op dit moment ervaren wij vanwege onderhoud op het netwerk van Liander stroomuitval op onze POP in Haarlem.
Liander meldt dat om 14:00 uur de stroom weer is hersteld en de onderhoudswerkzaamheden zijn uitgevoerd.
Team Bright Access
Onderhoud:
Er is geen onderhoud gepland.
Ontbreekt jouw storing?
Heb je toch problemen, maar zie je hier geen storing staan? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zij helpen jou graag verder.
Tip: vermeld hierbij de volgende zaken:
- Locatie
- Soort probleem of storing
- Tijdstip van de storing
Hoe duidelijker de informatie en omschrijving van de storing, hoe sneller we de oorzaak kunnen vinden en de storing kunnen oplossen.